K-REPORT MOBILE 1.9

Diskuse K-report: 810 ze všech stran

Dolu v
Archiv

Témata Úvod


310097#41@31.12.2017 10:44:35 >>::ShowImage:(00,85,1230085,osobný vlak)::

MV 810.491 na osobnom vlaku z Bratislavy do ...číst
zeuke#600@31.12.2017 13:28:28 >>::ShowImage:(00,97,1230097,MB 10.2005):: ::ShowImage:(00,98,1230098,MB 12.3.1997):: ::ShowImage:(00,99,1230099,MB Mos ...číst
zeuke#601@31.12.2017 13:51:23 >>::ShowImage:(01,04,1230104,jedna Českolipská syntetika...z doby,kdy se v CL dělaly Mvy 17.9.2000):: ...číst
dědek_hank#270@31.12.2017 17:06:25 >>Takže ještě jednou děkuji všem, užijte si dnešního Silvestra, kdo dnes a zítra sloužíte, ať to přežijete ve zdraví a do ...číst
Manemb#19393@31.12.2017 18:48:22 >>když tu tak mluvíte a jsou moc pěkné fota, kdepak lakovali tuto 810?
ta měla úplně jiný odstín než všechny ...číst
zeuke#603@31.12.2017 23:26:53 >>to snad byla taky Lípa...stejně jako 169...lak válečkem..
jitachru#690@01.1.2018 1:48:59 >>Všem zde diskutujícím přeji do roku 2018 vše dobré, hodně zdraví štěstí a šťastných km a ať nám do konce roku ty 809 a ...číst
751218#516@01.1.2018 10:45:49 >>::ShowImage:(02,27,1230227,)::PF 2018.
dědek_hank#274@01.1.2018 11:17:29 >>Novoroční aktualizace nátěrů ODS:

810:
18, 24, 31, 37, 39, 42, 44, 45, 49, 52, 59, 69, 75, 77, 81, ...číst
Tajemný_em#3505@01.1.2018 12:13:49 >>Koukám na snímky 809.209, které mám ve sbírce, a ODS nemá. Jako 809 měla klasický polomáčený PARS, pak unifik 97 a ...číst
zeuke#605@01.1.2018 12:23:51 >>564 ho měla kdy?....
dědek_hank#275@01.1.2018 12:54:48 >>564 sem poslali kolegové Kapr a Hollywood, tak ta otázka je na ně.

209 - možná chyba? Prověřím, napíšu ...číst
750371#11901@01.1.2018 13:10:47 >>209 to je Opava? Tu si pamatuju jako eko.
Hollywood#1244@01.1.2018 13:39:58 >>zeuke: v 1998 - 2001 byla 564 v "ODS" určitě. Fotka nevalné kvality jako důkaz.::wink::
...číst
zeuke#606@01.1.2018 13:59:22 >>tak to by odpovídalo...díky::wink::
zeuke#607@01.1.2018 14:03:52 >>tady je 6.2003
::ShowImage:(03,21,1230321,)::
zeuke#608@01.1.2018 14:12:55 >>::wink::810 217
::ShowImage:(03,23,1230323,léto 1992 VS M.Boleslav):: ::ShowImage:(03,24,1230324,30.2.1995 žst ...číst
Jirkaxxxl#3634@01.1.2018 14:21:22 >>640 a 674 máme v H.Brodě, nevzpomínám si, že by byly dříve "namodro"
::ShowImage:(03,22,1230322,):: ...číst
zeuke#609@01.1.2018 14:25:48 >>...ještě jedno srovnání...239
::ShowImage:(03,32,1230332,810 239 Kněžmost22.11.1996):: ...číst
Tajemný_em#3506@01.1.2018 14:45:58 >>
...číst
Jirkaxxxl#3635@01.1.2018 15:32:31 >>T.m Nehádám se, jen si ji v tom "ODS" nátěru nepamatuji. Co také chtít od dědka, kterého od důchodu dělí jen ...číst
dědek_hank#281@02.1.2018 21:20:33 >>Našel jsem tu podobnou diskusi z března 2014, takže po jejím přečtení a vytěžení doplňuji další 4 vozy; tím se ...číst
Maty#1011@02.1.2018 23:37:48 >>dědek_hank: ODS lak nesly zcela jistě (existují fotky) také 810.032, 034 a 133. Naopak si nejsem jistý ...číst
Lakro#1736@03.1.2018 3:02:16 >>Maty- 810.139 určitě nebyla v laku ODS a nikdy nebyla pardubická.Naposled jezdila v Havl. Brodě.
Viki59#378@03.1.2018 8:37:35 >>Lakro:Máte asi pravdu. Chybu beru na sebe. Došlo u mě k záměně popisek mezi foto 126 (ODS) a ...číst
Viki59#389@05.1.2018 23:52:30 >>Já vím, že je 180 v seznamu, ale má jiný proužek než ostatní.
::ShowImage:(09,16,1230916,)::
750371#11916@06.1.2018 6:30:19 >>180 dělal tuším Cheb? taková modifikace toho modrého. Pak jí předal do Plzně.
To foto je ...číst
T4783363#1132@06.1.2018 10:11:46 >>Ne, 180 přišla do Plzně z východu (ValMez?).
Mitas24#840@06.1.2018 10:59:51 >>180 v Ostravě v říjnu 2012

::ShowImage:(09,43,1230943,)::
Mitas24#841@06.1.2018 11:16:18 >>208 a 502 (ještě jako 810) ve Studénce v roce 96 (foceno z jedoucího vlaku, takže jen dokumentačka) ...číst
Marťa_rak#7895@06.1.2018 12:45:15 >>::ShowImage:(09,53,1230953,810.665 v Lužné u Rak., 25.1.2003)::
T4440276#2638@06.1.2018 14:42:29 >>::ShowImage:(09,85,1230985,809 350 Os 19416 Čelákovice (6. 1. 2018))::
753006#3731@06.1.2018 14:48:38 >>810 156 ve Mlýnech v roce 2006.
::ShowImage:(09,86,1230986,22.12.2006 Mlýny )::
Viki59#390@06.1.2018 15:02:21 >>Tak tentokráte s popiskou.

810 180-0_1999.02.14_Hrádek u Rokycan
...číst
heizkessel#9@06.1.2018 15:05:30 >>810 368-1 Horšovský Týn, 06.01.2017

::ShowImage:(09,88,1230988,)::
Marťa_rak#7896@07.1.2018 16:36:33 >>::ShowImage:(11,72,1231172,809.080 v Kralupech, 15.12.)::
Belinea#1575@07.1.2018 22:01:39 >>::ShowImage:(12,37,1231237,810.254 nad Boskovicemi 17.5.2003):: ::ShowImage:(12,38,1231238,810.248 v Blansku městě ...číst
Manemb#19428@08.1.2018 22:38:52 >>No ta 810 180, byla ::jidlo::::jidlo::::fotic::::satan::

A kolik vlastně je ještě dneska ODS v laku, jako ...číst
vlakar467#209@08.1.2018 23:50:19 >>Manemb: Pravděpodobně už zbývá jen 810.368 a pár po Čr přívěsáků,které by se daly spočítat na prstech jedné ...číst
Belinea#1576@09.1.2018 18:07:58 >>Jeden ODS přívěšák jezdí pod Plzní, myslím že v Klatovech a když chcípne 814/914, tak je možné jej vidět v provozu i s ...číst
Jnd#11185@09.1.2018 20:36:25 >>ODS moc nemám,ale tuhle jsem potkal minimálně třikrát ...

...číst
Mitas24#842@10.1.2018 19:19:13 >>...tak ještě pár žlutomodrých: 037 v lednu 97 v Šumperku, 069 v lednu 2000 v Opavě, 141 v dubnu 96 v Č. Třebové, 151 v ...číst
petr892#2@10.1.2018 20:47:40 >>Něco ze dna šuplíku. Po tolika letech si nejsem jist, jestli popisy fotek sedí: 810 508 s ??? 30. 3. 1995 v Hranicích v ...číst
T4440276#2640@11.1.2018 21:45:47 >>::ShowImage:(16,95,1231695,810 621 Ledečko (21. 4. 2012))::
Tomas91985#1@11.1.2018 22:11:22 >>Chybějící ODS nátěry 810 032-3, 034-9, 133-9 z poslední jmenované je Regionova.
::ShowImage:(17,04,1231704,810 ...číst
Hubič#1015@15.1.2018 1:16:44 >>Trhám laky ODS. ::proud::

A jedna neokoukatelná z Velvar, 14.1.2018

...číst
Rychloběžka#829@15.1.2018 20:42:21 >>Jen tak náhodou jsem našel dva snímky z posledních dnů pravidelného provozu ř.810 na trati 097:

...číst
Zanechat zprávu ▴ Nahoru

Témata Úvod